Skip to main content

zomba di dalam (zombie inside)

jangan risau.ini zomba jinak dan tak makan budak.

Comments

  1. jangan lari.jinak ni jinak.haha

    ReplyDelete
  2. haha yeke jinak ke. em em hai zomba. :D *nervous2 takut*

    ReplyDelete
  3. ni zomba islam.cer bagi salam tengok.hahah

    ReplyDelete
  4. em em hai assalamualaikum zomba islam. em em nama awak apa ni? *dahreadynaklari*

    ReplyDelete
  5. nama saya mohd roslan bin zulharisham.jangan lari.moh kita ke masjid.ada kenduri.

    ReplyDelete
  6. hihihi hai lan! oh yeke? okay moh lah kita ke masjid moh moh. :D (fuhfuh seronoknya kawan dgn zomba)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

konvokasi sembilan sepuluh sebelas

lompat!

Lapar

Ada satu hari tu, aku lapar. Macam la hari lain tak lapar kan. Entah apa-apa jugak intro cerita aku ni. Jadi aku pun nak beli makanan. Depan rumah aku ni ada deretan kedai jual macam-macam makanan. Dari makanan yang diimport daripada luar negara seperti tomyam, membawa kepada makanan tempatan seperti nasi bujang. Jadi seperti kebanyakan orang yang lapar dan bujang, aku pergi beli makanan masa balik dari kerja tu. Dari jauh aku nampak kelibat seorang pakcik yang tengah mengibas lalat dengan penuh kharisma. Dalam hati aku berteriak yakin bahawa ini lah kedai yang paling tepat untuk aku pilih.Sampai di depan kedai tu sambil mengukir senyuman, aku perhatikan satu persatu lauk yang ada. Oleh kerana, tengahari tadi aku tak ada selera dan makan biasa-biasa, jadi aku ada bajet lebih sikit sekurang-kurangnya seketol ayam atau pun kombinasi telur dadar dan dua ketul bergedil ayam untuk makan malam. Dalam pemerhatian aku terhadap lauk-pauk dengan teliti tadi, rasa berdosa pulak kalau tak pilih l…